دانشجویان فرهیخته ی دکتری تخصصی تغذیه دام
دانشجویان فرهیخته ی دکتری تخصصی تغذیه دام

دانشجویان فرهیخته ی دکتری تخصصی تغذیه دام

سلام و شروع دوباره به حول قوه خداوند

    

 با سلام خدمت دوستان عزیزم 

از وقفه ای که در چند روز اخیر برای به روز رسانی وبلاگ به وجود آمد عذر خواهی می نمایم 

چرا که لب تاب من، اول دی ماه به یکباره هاردش خراب شد و مجبور شدم هارد جدیدی بگیرم 

هر چی اطلاعات با ارزشی که در لب تاب داشتم به یکباره از بین رفت  

دوستان مواظب باشید که لب تاب یا کامپیوتر شما نیز مثل مال من نشه و اطلاعاتتون از بین نره 

همچنین یک هارد ایکسترنال خریده ام و تصمیم گرفتم که هر روز از اطلاعاتی که در لب تاب دارم یک کپی (backup) بگیرم و در هارد ایکسترنال یا (جانبی) بریزم که اگر احیاناً هارد لب تاب خراب شد از هارد ایکسترنال استفاده کنم 

برای تک تک تان از خداوند منان شادی روز افزون برای شما و خانواده محترم مسئلت می نمایم 

با تشکر

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید همتی چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 13:03

عجب بد شانس بودی دکتر

سلام نمیدونی آقای همتی
بیچاره شدم
یک اطلاعاتی داشتم که با یه دنیا عوضش نمیکردم
همش بر باد رفت
برای جمع آوری دوباره اون اطلاعات باید 10 ماه دیگر تلاش کنم
در هر صورت اتفاقی است که افتاده و کاریش نمیشه کرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.